اشک نیست !نقطه است !
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
اشک نیست !نقطه است !

هربار که مرا میدید ساعتها گریه میکرد ؛

 

آخرین بار که بسراغم آمد دیوانه وار می خندید

 

وقتی حالت استفهام را در نگاه من دید با طعنه گفت :

 

تعجب مکن که چرا میخندم ، من دیگر آن زن سابق نیستم !

 

بس بود هرچه تو قاه قاه خندیدی و من های های گریستم ،

 

تازه حرفش را تمام کرده بود که یکباره قطره اشکی سرگردان

 

در گوشه چشمش لنگر انداخت ،

 

با طعنه گفتم : بنا بود گریه نکنی ،

 

پس این قطره اشک چیست ؟

 

اشک را با دست پاک کرد و فیلسوفانه گفت :

 

این ؟ این قطره ، اشک نیست !

 

نقطه است ! میفهمی ؟

 

این آخرین نقطه ایست که

 

به آخرین جمله ی

 

آخرین فصل

 

کتاب ایمانم به عشق مردان گذاشتم !

 

من دیگر به هیچ چیز مردان ایمان ندارم

 

بجز به یکپارچگیشان در نامردی !!!

 



نظرات شما عزیزان:

shahrzadr
ساعت21:54---8 بهمن 1392
منم ایمان دارم نامردن

مائده
ساعت20:56---6 بهمن 1392
آخیییییییی
پاسخ:اشکال نداره ناراحت نشو آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا